El pupas ;)

Ara us explicare de que ve aquest nom… Des q vam començar el viatge q he tingut algun q altre contratemps d salut… vaig començar amb un mal de coll, despres l’atac de pedra amb 4 dies a l’hospital a Campeche i despres dos dies de febra amb diarrea al llit.
Ja sabeu tambe q jo me’n foto de tothom i de mi mateix i durant el viatge he fet algunes brometes queixant-me d l’excessiva calor o els mosquits o les aranyes o la pluja o les carreteres amb rectes de 30km o els coi d camions d 30m amb escape lliure o els topes de la carretera o els preciosos ocellets del paradis, gossets i gallines q et desperten a totes hores o les obres als hotels cutres a les 5am o les dutxes sense aigua calenta… o un llarg etc…
Tampoc va ajudar gaire q l’Alex menxampes mirant quina bici pesava mes… pro es q flipu com tira la malparida fent cicloturisme… NO SE LI ACABA MAI LA PILA!!!

Be, tot i aixo l’Alex s’ho pren amb molta filosofia i no li importa perdre una setmana d viatge per culpa de la meva salut o q parem a cada poble a fr un refresc o q em quedi xerrant 1h amb algu (be, algun cop aqui si q perd la paciencia…hahaha) degut a tot aixo ha decidit a partir d’ara dir-me aixi… EL MEU PUPAS D’AMOR.
Ja us podeu imaginar pro la gracia q em va fer la primera vegada q m’ho va dir quan tenia un mal de pantxa de collons q em pensava q se m’havien foradat els budells…
Pro ara fins i tot em fa gracia i riem d’aquest mot i d cada cop q borda un putugos o canta un gall o ocellet precios del paradis… hahahahaha.

Leave a Reply

