Recordatori a una gran mestre… Una gran llum…

…és difícil escriure aquesta entrada però… però quedi millor o pitjor aquí la deixo…

Al llarg de la vida coneixem a molta gent… n’hi ha que sempre els tindrem presents i d’altres que no. Aquesta persona serà una de les que sempre recordaré… principalment per dos motius.

Principalment perquè em va ajudar molt a superar la pitjor època de la meva vida, època on vaig caure en un pou molt profund i que vaig trigar dos anys en sortir-me’n.
Resumint molt… en un dels molts dies que vam estar xerrant em va dir una frase que en aquell moment va ser com una escala cap a la llum…

“tot pensament que no t’ajuda i et fa mal…deixa’l passar”

…al començament no ho vaig entendre gaire i em va costar uns mesos aplicar-ho… però quan vaig aprendre a no concentrar-me en els pensaments nocius, en els bucles infinits de pensaments que no van enlloc… quan vaig aprendre a no pensar en aquelles persones que et fan mal… aleshores va ser quan vaig començar a remuntar, a retrobar-me i coneixem de nou i vaig poder tornar a sentir una tranquil·litat que feia moooolt temps que no tenia.

També la recordaré perquè em va impressionar sobre mesura la manera com va portar la seva mort. No tinc paraules per poder-ho explicar… o potser sí però podria estar dos dies escrivint… i ara no toca…
Breument dir que el càncer que la va consumir va poder amb tots menys amb ella i la seva parella que em van donar una lliçó d’amor i estima que recordaré sempre més.

Ara sempre que hi ha una llum encegadora i molt brillant sé que ella és allí… per Tu i per sempre… la més gran de les meves abrasades…

 

… It’s hard to write this post but … but for the best or for the worst I will leave it here …

Throughout the years we get to know many people…many of those who will always be present, and others not . This person is one that I will always remember … And this for two reasons .

Mainly because she helped me overcome the worst time of my life , when I fell into a deep pit that took me two years to get out of.
In short … one of the very many days we were chatting she said a sentence which was at that time, like a ladder toward the light …

“all thought that hurts and doesnt help … let it go ”

… at the beginning I did not understand much of it and it took me months to apply it … but when I learned not to focus on harmful thoughts , thoughts of infinite loops that dont go anywhere, thats when I learned not to think about those people who hurt you so much … thats when I started coming back to the surface and reconnect with myself. again I could feel a peace inside that I did not have for a loooog time .

I will also remember her because she impressed me in the way she handled her close death. I have no words to

explain it … or maybe I do, but it might take me two days of writing and still I would not reach it… and now is not the time …
Briefly said the cancer consumed her all, and throught that, her and her partner gave me a lesson in love and affection that I will remember forever.

Now whenever there is a bright and strong light … I know that she is there somewhere.. For you forever … with the biggest of my hugs …

Leave a Reply

